COLÒNIES A CAN TON XIC!

Els nens i nenes de quart hem gaudit de les colònies en anglès a Can Ton Xic. Les activitats en anglès han estat d’allò més divertides i completes, així com les instal·lacions de la casa i els àpats.
El primer dia ens van rebre amb els… Llegeix més»

Colònies Can Vandrell

Famílies,

Ja podeu fer una ullada a les fotos de les colònies.

Vam passar dos dies meravellosos compartint anècdotes i aventures amb els vostres fills i filles.

Esperem que tots i totes marxessin amb tan bon record com nosaltres!!

ACTIVITAT UNESCO: NET COM UNA PATENA

L’alumnat de cicle mitjà ha participat en una activitat de la UNESCO.
Hem treballat el concepte d’Economia circular relacionat amb la brossa i deixalles que trobem pels carrers del nostre poble.
L’activitat consistia en trobar les deixalles no reutilitzades, fer-hi una foto, penjar-la en un padlet cooperatiu… Llegeix més»

EN NOU VERDA

Aquesta setmana les nenes i nens de primer hem fet un ninot articulat d’en Nou verda.
La Confraria de la ratafia ens varen fer arribar aquesta proposta tan divertida i original.
Aquest cap de setmana tots a veure el mercat de les herbes per descobrir totes les… Llegeix més»

TAG RUGBY

Els alumnes de sisè hem estat treballant durant algunes sessions el  tag rugby o flag rugby. Aquest esport és una adaptació del rugbi a l’escola on cada jugador porta un cinturó amb dues cintes enganxades. Es juga un equip contra un altre, i cada equip… Llegeix més»