ACTIVITATS NADALENQUES!

Famílies, cliqueu a la imatge i veureu algunes activitats que hem anat fent al llarg d’aquesta setmana!

Aquests dies, compartiu moments jugant, cantant, ballant, llegint, passejant… amb els més propers!

Us desitgem unes Bones Festes!

Equip de Cicle Inicial.

ACTIVITATS NADALENQUES!

Us desitgem unes Bones Festes!

Equip de Cicle Inicial.

JA HA ARRIBAT EL TIÓ!

El Tió ja ha arribat a la nostra escola!

Ha sigut molt emocionant ja que el tió ens ha deixat un missatge amb un codi QR a cada classe del Cicle. Del codi QR n’hem obtingut una paraula secreta. I de totes les paraules secretes descobertes hem format una frase amb sentit que deia:

“HOLA, HE ARRIBAT. SÓC A L’HORT!”

Si voleu veure les fotos de les diferents classes de Cicle Inicial amb el tió, cliqueu a la imatge:

Caga Tió avellanes i torrons!!! | Escola Doctor Samaranch i Fina

EL NOSTRE NOM

Començar el procés de la lectoescriptura a partir del propi nom és el millor punt de partida a P3. És la font de motivació indiscutible per descobrir les lletres.
Aquests dies ens hem emportat a casa el nostre nom amb un desplegable! Hem decorat les lletres,… Llegeix més»

LA SELVA, LA NOSTRA COMARCA

Aquest trimestre els i les alumnes de 4t hem treballat la nostra comarca: La Selva.
Fent una recerca individual d’un dels municipis que la componen hem trobat: curiositats històriques, edificis emblemàtics, personatges il·lustres, llocs interessants per visitar… i hem après el seus gentilicis, quants habitants tenen,… Llegeix més»

PROJECTES A MEDI!

A medi aquest trimestre hem estat treballant un projecte sobre el clima i la meteorologia.
Al principi de trimestre vam buscar tot de notícies sobre el clima i la meteorologia. Al cap d’uns dies vam presentar les notícies per parlar de diferents idees.
Entre tota la classe … Llegeix més»

JOCS DE NADAL

Hola nens i nenes de tercer. A continuació us deixem una pàgina amb jocs de nadal per gaudir-ne aquests dies.
A passar-ho bé!