Menjador escolar

Benvolgudes famílies, us fem saber que a partir del mes d’octubre la nova cuinera de l’escola i responsable de la cuina és la Sílvia Comellas.

Per facilitar la comunicació entre les famílies i el servei de menjador és convenient que davant de qualsevol dubte, aclariment i/o suggeriment li feu arribar un missatge a través del número de telèfon que us hem facilitat des de l’escola, d’aquesta manera es podrà gestionar el que sigui d’una forma més ràpida i també facilitem la tasca de tot el personal del centre.

Moltes gràcies!

L’escola ofereix servei de menjador amb menjar preparat a la pròpia cuina de l’escola i el gestiona l’Ajuntament de Cercs. Els nostres menús segueixen la Guia de l’alimentació en l’etapa escolar de la Generalitat de Catalunya.

MENÚS MENSUALS MENJADOR ESCOLA:

MENÚ MAIG 2024

PROPOSTES DE SOPARS:

PROPOSTA SOPARS MAIG

La Subdirecció General de Promoció de la Salut de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, en el marc del Programa de Revisió de Menús Escolars (PReME), ha elaborat un informe a partir de la revisió dels menús de la nostra escola.

Aquest Informe de valoració dels menús té com a objectiu millorar l’alimentació dels infants proposant recomanacions en relació a la programació dels menús que s’elaboren cada dia.
Us recordem que, des del mes de juny de 2020, els criteris per a l’avaluació de les programacions de menús escolars han canviat. És per aquest motiu que us animem a consultar el consens de recomanacions sobre les freqüències de consum d’aliments i altres aspectes del menú escolar.