Instal·lacions

El recinte escolar té una superfície total d’uns 2500 metres quadrats, ocupada per quatre edificis. El primer i principal, consta de planta baixa, on hi ha ubicats els despatxos de direcció i secretaria, serveis sanitaris per a professors i per als alumnes, recinte de les antigues calderes de calefacció, sala de professors i reprografia. A més, s’hi troben dues aules, actualment destinades a Cicle Inicial d’Educació Primària, la cuina, el menjador i el “menjador petit” que li diem nosaltres ,que serveix de menjador pels petits ( E.I i C.I ) i també d’aula d’usos múltiples . A la primera planta hi podem trobar tres aules destinades a Cicle Mitjà i Cicle Superior, una aula d’Informàtica, una aula de música, un laboratori, la biblioteca  i serveis sanitaris per a professors i alumnes.

El segon edifici consta de planta baixa, on hi ha ubicada la sala de psicomotricitat, una aula d’Educació infantil i serveis per a alumnes i mestres . A la primera planta hi ha tres aules, una  de E.Infantil, l’aula d’anglès i l’aula d’E.Especial, que també serveix d’arxiu i magatzem, i serveis sanitaris per a mestres i alumnes.

El tercer edifici és on hi ha l’Escola Bressol Municipal “Els Barrufets”. Està adossat a l’edifici 2 i consta de planta baixa, un pati addossat al pati de l’edifici 2 i un petit hortet. El quart edifici és el de la biomassa. Està dins del recinte però separat dels altres tres. El pati d’esbarjo, voltat per tanques, té dos espais separats per un desnivell, que es comuniquen per unes escales i una rampa .El pati de baix és un camp de futbol i el de dalt té un camp de bàsquet i una zona comuna amb un sorral i una construcció lúdica de fusta.  Darrera el edifici 2 , hi tenim els patis de Educació infantil i escola bressol , també amb construccions lúdiques de plàstic i sorrals. Tots els espais entre zones estan ajardinats i la vista des de qualsevol punt és espectacular.

El centre ofereix el servei de transport escolar per als alumnes de nuclis de població allunyats de l’escola i pels alumnes d’altres municipis . Disposa de menjador amb cuina pròpia. Aquest servei s’utilitza bàsicament pels alumnes de transport, però alhora hi ha una gran quantitat d’alumnat de la població que s’hi queda a dinar.