Fem servir forns solars!

L’alumnat de sisè va participar en un taller sobre cuines solars organitzat per Intiam Ruai. Va venir el Toni a l’escola que va dinamitzar una sessió molt interessant dividida en tres parts. En primer lloc, la posada en funcionament d’una cuina solar on vam poder cuinar unes pizzes delicioses en finalitzar la sessió. En segon lloc, vam dedicar una hora a parlar de les energies renovables i el futur del nostre planeta. I en últim lloc, vam fer un estudi d’eficiència energètica sobre les bombetes i l’ús del gas per escalfar l’aigua de la dutxa.

Vam estar pensant molt de quines maneres podríem reduir fins a un 50% l’energia que fem servir. Cal estalviar energia i fer servir al màxim d’energies renovables que puguem! Vam consensuar entre tots que, abans de demanar plaques fotovoltaiques, calia reduir considerablement l’energia que fèiem servir a casa…! Això és imprescindible!

Ens ho vam passar molt bé i volem agrair al Toni aquest taller tan interessant i dinàmic que va oferir-nos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *