Construïm una caixa niu

Els infants de primer de Primària, la classe dels equilibristes, hem acabat el projecte globalitzat sobre els éssers vius: un viatge al món dels éssers vius a partir de diferents propostes a què ens ha dirigit la nostra pregunta de recerca. Què és un ésser viu?

A partir de l’exploració d’idees prèvies, hem passat per diferents fases de l’aprenentatge: hem explorat a partir de dinàmiques col·laboratives i de converses a classe. Hem fet visites a l’entorn i hem explicat tot allò que sabem a altres grups de l’escola.

En finalitzar el projecte, un dels reptes ha estat construir la caixa niu. Ha estat mot emocionant posar en pràctica diferents sabers i competències per poder construir la caixa i habilitar un lloc per als ocells que ens visiten a l’escola. Hem creat a partir de material geomètric i hem posat fil a l’agulla per tal de crear una caixa de fusta per al nostre pati.

Mireu que bé que ens ho hem passat!