LECXIT

Aquest curs la nostra escola ha participat en el Programa LECXIT  (Lectura per a l’èxit educatiu)  l’objectiu del qual és millorar la comprensió lectora dels infants.

L’èxit en la competència lectora no és només un fonament per obtenir l’èxit en  assignatures del sistema educatiu, sinó també un requisit previ per a la participació amb èxit en la majoria d’àrees de la vida adulta.

El programa s’ha portat a terme  durant  vuit sessions al llarg del segon  trimestre d’aquest curs.

La proposta ha tingut molt d’èxit: hi han participat 12 alumnes de Cicle Mitjà i tres de Cicle Superior. Els nostres alumnes han compartit el seu espai i temps de lectura amb alumnes dels instituts Gorgs, Banús i Forat del Vent.

Els nostres infants  s’han pogut beneficiar de les sessions de lectura compartida amb el o l’acompanyant, realitzant activitats diverses amb materials variats i adequats als interessos dels nostres infants.

Us deixem algunes fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *