Hem trobat el tió

tio

El dilluns va arribar a l’escola el nostre tió, però com és una mica tímid no ha estat preparat per trobar-se amb nosaltres fins ahir!

Al matí vàrem sentir rumors a l’escola que algú l’havia vist rondant pel pati, així doncs, després de l’esbarjo vam decidir sortir a fora a buscar-lo!

Al principi se’ns vimg_3696a acudir que podríem trobar-lo al pati d’infantil, però vet aquí la nostra sorpresa, quan algú el va veure caminant per la teulada!!! Sí, sí, la teulada!!

El nostre tió havia pujat a la teulada per poder veure’ns abans de presentar-se!

Com no podíem agafar-lo, vam fer una assemblea per a rescatar-lo d’allà dalt! Vàrem escampar els abrics com si fossin un llit elàstic perquè saltés, però a més de tímid és poruc i no va voler saltar!

Finalment, vàrem decidir demanar-li ajuda a la nostra super conserge Montse! I ella ens va ajudar a baixar-lo! Quina sort tenir persones que ens ajuden al nostre costat!

img_3699img_3702