Els Activistes

Benvolgudes famílies.

Nosaltres som la classes dels activistes, us volem animar a ser activistes com nosaltres, com? Què és ser un activista?
Ser un activista vol dir que podem fer coses per millorar el món i el medi ambient. Ara, per exemple, us direm quant triga en descompondre’s coses que useu sovint: un xiclet, 5 anys; una llauna, 10 anys; un tetrabric, 30 anys; paper d’alumini, MAI!!!

Què podeu fer?

• Reduir i reciclar a casa el consum d’envasos de plàstic.
  • Portar l’esmorzar dels vostres fills o filles en tapers o carmanyoles, en lloc de fer-ho amb paper d’alumini o paper de film.
  • En la mesura del possible, venir a l’escola caminant o en transport públic (si no teniu altra opció) en lloc de cotxe particular, per reduir les emissions de CO2.

Els alumnes de sisè us volem conscienciar a tots del que està passant al món. Des d’ara mateix amb les vostres accions, per petites que us semblin, són molt grans per canviar el futur dels vostres fills.
Bé, ara que ja sabeu que fa un activista. Ens ajudeu?

Gràcies per llegir-ho.

Amb cordialitat,