Concert de Nadal

Apreciades famílies,

El proper dimecres 20 de desembre esteu convidades al CONCERT D’HIVERN.

El farem al GIMNÀS DE L’ESCOLA i començarà a les 9:30. Tindrà una durada aproximada d’una hora.

La jornada escolar s’organitzarà de la següent manera:
  • L’horari general del dia 20 serà de 9:00 a 13:00.  Els nens i nenes que es queden al menjador sortiran a les 15:30.
  • Els infants han de venir ben vestits… Guapos i guapes! Les tutores us informaran si han de portar alguna cosa especial.
  • Cada família disposarà de dues entrades que hauran de lliurar-se en el moment d’entrar al gimnàs.  És imprescindible la seva presentació per accedir al gimnàs. En els propers dies us arribaran les entrades junt amb el programa de mà elaborat pels alumnes de sisè.
  • Les famílies accedeixen al gimnàs per la rampa que hi ha a la porta de l’Ave Maria, a partir de les 9:15.
  • Per respecte als nostres nens i nenes, durant les actuacions no es podrà entrar ni sortir del gimnàs.

Esperem que gaudiu molt del concert i aprofitem l’ocasió per desitjar-vos molt bones festes.