Valoracions de les mesures de CO2 a les aules tipus 1.

Imatge: Escola Pública 51 en Manhattan, 1911.  New York Times.

Com ja sabeu, l’escola participa en un projecte de la Universitat de Colorado.  En aquest estudi es preten buscar un equilibri entre la ventilació a les aules i el màxim confort tèrmic possible.

Publiquem els primers resultats d’aquest estudi en una de les classes de sisè.  Anirem afegint dades del treball en altres aules i en diferents condicions.

Us afegim també un enllaç a un article sobre com combatien el contagi de la tuberculosi.  Penseu que les imatges de l’article del New York Times són de la segona dècada del segle XX,  abans del descobriment de la penicilina a l’any 1929. Les imatges que conté tenen una gran bellessa plàstica.

De vegades, per predir el futur només cal mirar al passat.

Escola pública de Manhattan. Any 2011.