Mistery classroom a 4t

Hello families!
Avui hem gaudit de les primeres videotrucades del joc Mistery classroom. Fent servir l’anglès i la intel·igència artificial l’alumnat de 4t ha pogut parlar per primera vegada amb els seus nous amics i amigues.
La setmana vinent s’embarcaran junts en un projecte innovador i socialment… Llegeix més»

Acrosport

Amb l’alumnat de 5è estem treballant l’Acrosport a educació física. Ens ho passem molt bé fent les diferents figures alhora que treballem la força, la coordinació, l’equilibri i la cooperació i treball en equip.

Consell Municipal dels Infants

Aquest diumenge 7 d’abril, tots i totes els/les regidors/es de les escoles de Mollet ens vam trobar a l’Ajuntament, al Ple del Consell Municipal dels infants.
Aquest curs, el tema treballat era “Construir refugis climàtics i bioclimàtics al municipi de Mollet del Vallès”.
Moltes gràcies per participar… Llegeix més»

Sortida al Liceu

Avui les nenes i els nens de tercer hem anat al Gran Teatre del Liceu a veure l’obra La Petita Flauta Màgica, de Mozart.
Ens ha encantat i l’edifici és increïble!!!
Després hem anat a dinar al Port.