Ciències Naturals a quart.

Hello families!

Som la Maria Gracia i l’Anaïs García, dues alumnes que estan estudiant quart d’Educació Primària. Aquest és el nostre últim any, i degut a què vam triar l’especialització en ser mestres d’anglès, se’ns va ocòrrer la idea de fer un projecte les dues juntes!

Com ja sabreu, la Maria ha estat a l’escola La Maquinista, situada a Barcelona, a la classe de tercer B.

Per altra banda, l’Anaïs ha estat a l’escola Sant Jordi, situada a Mollet del Vallès, a la classe de quart B.

Quan ens vam assabentar que les dues teníem cursos similars i per tant, continguts compartits, vam decidir començar aquest projecte titulat “how do we move and why?”, que vol dir “com ens movem i per què?”.

Fes clic per entrar al projecte.

Aquest projecte, però, com ja sabreu, es tracta d’un “telecollaborative project”, la qual cosa significa que les dues escoles hauran d’intercanviar-se informació entre elles per tal d’arribar a construir els coneixements i per tant respondre la pregunta que se’ns planteja.

Després de moltes hores de treball per part dels alumnes i les mestres, us volem deixar aquí un breu resum de què hem anat aconseguint al llarg de les sessions. A la part superior esquerra del menú, podreu trobar els vídeos que les dues escoles s’enviaven entre elles, així com fotografies de les classes.