Carnestoltes 2018.

El dijous, dia 8 de febrer, a les 10:15h del matí, el REI CARNESTOLTES visitarà la nostra escola i el rebrem amb tots els honors.
Tots plegats l’ esperarem amb il·lusió i un gran somriure. Tothom està convidat (pares i mares, mestres i alumnes).
Per rebre a Sa Majestat portarem carotes i distintius dels oficis. I és que aquest és el tema que hem triat aquest curs, tant per Carnaval com per Sant Jordi. Tots els pares i mares esteu convidats a acompanyar-nos per fer-li una bona rebuda al pati de l’escola gran! Recordeu, que és molt important, per qüestions d’organització i seguretat, que us mantingueu a l’espai reservat i delimitat per a vosaltres!
Hem de deixar l’espai lliure perquè els nens i nenes puguin ballar i gaudir de l’espectacle.  Aquest curs celebrarem la festa la tarda de divendres 9. Com sempre, ho farem al pati, a nivell intern. Recordeu que dilluns 12 no hi ha escola (és dia festiu de lliure disposició).
L’ AMPA s’encarregarà de l’amenització de la festa amb un espectacle d’animació per a Educació Infantil i un altre per a Primària. Els alumnes faran l’entrada i la sortida de l’escola de la forma habitual.
A partir de les 16:30h, l’ AMPA farà una xocolatada.
HI HAURÀ XOCOLATA PER A TOTS!!!!!!!

Clica per a veure el full informatiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *