TIÓ ESCOLA – 2020

Fa dies que el Tió  va arribar a l’escola des de les muntanyes. Durant uns quants dies li hem donat menjar i també hem après a cantar molt bé la seva cançó. Aquest any el Tió ens ha cagat un tapaboques “buf” de color verd… Llegeix més»

Concert de Nadal – 2020

Un any més els alumnes, mestres i  AMPA de l’escola Sant Jaume de Bràfim han celebrat el tradicional concert de Nadal que com cada any  te lloc per aquestes festes nadalenques a la sala del Centru de Bràfim. Aquest any però el format i l’escenari… Llegeix més»

PLA DE REOBERTURA ZER ATZAVARA

En aquest apartat podeu consultar el Pla de Reobertura de centres de les escoles de la ZER Atzavara, d’acord amb  les instruccions que despleguen el Pla de reobertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs escolar 2019 – 2020… Llegeix més»