TIÓ DE NADAL – AJUNTAMENT DE BRÀFIM 2020

Aquest any en motiu de les festes nadalenques els alumnes i mestres de l’escola Sant Jaume de Bràfim s’han desplaçat fins a la sala d’actes del “Centru”  on s’ha celebrat el tradicional Caga Tió, que aquest any ha canviat el seu emplaçament habitual, en motiu de les mesures preventives per la pandèmia del Còvid-19. Una ocasió molt ilusionant en que petits i grans han pogut participar i gaudir d’allò més tot picant al ritme de al cançó i recollint el regal que els ha cagat el Tió.

Des de l’escola volem agraïr un any més a l’Ajuntament de Bràfim aquest iniciativa que any rere any fa les decilies  dels infants de l’escola per tal que puguin reviure amb joia i alegria una de les nostres festes més entranyables.

Si voleu veure les fotos feu clic aquí i el vídeo que s’ha fet per l’ocasió feu clic aquí.