#Jo em quedo a casa & #Tot anirà bé!!!

Bon dia famílies,

Desitgem que totes les famílies esteu bé de salut que es el primer i que us prengueu amb paciència i esperança aquest dies de confinament a casa en que hi ha temps per fer moltes coses, jugar, llegir, treballar,… Per aquest motiu els/les mestres de les quatre escoles de la ZER ATZAVARA (Nulles, Vilabella, Bràfim i Alió) us hem dedicat un video per  animar-vos la vostra estada a casa i recomarnar-vos algunes coses que podeu fer durant aquests dies de confinament. Us volem dir que se’n recordem molt de vosaltres i us trobem molt a faltar.Ahhh… i  recodeu sobretot una recomanació molt important #QUEDA’T A CASA  perquè així  #TOT ANIRÀ BÉ!  Els/les mestres de l’escola us enviem un petó molt gran i una forta abraçada virtual!!!

Si voleu veure el video que us hem preparat feu clic aquí.