Preinscripció pel curs 2020 – 2021 del 13 al 22 de maig

Us informem del calendari i documentació que cal presentar per aquelles famílies que estiguin interessades en matrícular el vostre fill/a per proper curs escolar 2020 – 2021.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2020 – 2021

Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableixen els calendaris següents:

-Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 al 22 de maig.

-Període de matrícula: 13 al 17 de juliol.

PRESENTACIONS DE SOL·LICITUDS per correu electrònic

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre.

Podeu emplenar la sol·licitud telemàtica (amb suport informàtic) que trobareu  en aquesta adreça:

-http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483-obligatoris?moda=1

S’ha de presentar la sol·licitud i la documentació escanejada o fotografiada, al correu oficial de l’escola e3000652@xtec.cat .

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin  fer la presentació telemàtica, s’assignarà una cita prèvia escrivint al mateix correu de l’escola o per telèfon 607 98 99 31.

En aquest enllaç trobareu la documentació de la preinscripció i el formulari de sol·licitud que s’han d’escanejar o fotografiar i enviar al centre abans del 22 de maig.

Documentació-PREINSCRIPCIÓ 20-21

Sol·licitud preinscripció curs 20-21

Per més informació sobre la preinscripció 2020 – 2021 podeu consultar el web del Departament d’Educació aquí.