CELEBRACIÓ DE LA CASTANYA – 2020

Aquest divendres 30 d’octubre els alumnes de l’escola han celebrat la festa de la castanyada de forma diferent a causa de la pandèmia del Covid-19. Una festa que ha hagut de canviar el format de celebració de cada any per un altre més virtual i tenint en compte les mesures preventives d’higiene i de salut que marca el Departament d’Educació i el Procicat.  A tal fi, s’han editat dos vídeos en que els alumnes són els protagonistes fent activitats de ball, dances, exposicions, receptes, manualitats i cançons relacionades amb la castanyada i el Halloween.

Si voleu veure els vídeo de la castanyada feu clic aquí

Si voleu veure el vídeo de halloween feu clic aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *