XXX MOSTRA D’ACTIVITATS ESCOLARS

Avui, divendres 2 de juny és la XXX Mostra d’activitats escolars de l’Escola Sant Climent. Aquest any sota el lema: “UNA ESCOLA PER A TOTHOM”.

El dia de la Mostra sempre és un dia molt especial per a tota la comunitat educativa, però sobretot pels infants que tenen moltes ganes de poder ensenyar i explicar el que han estat treballant al llarg del curs.

Aquest matí, amb l’ajuda d’un grup de famílies, hem pogut gaudir de diferents activitats que ens han permès compartir una estona de joc entre els diferents grups agermanats i també elaborar dues obres artístiques conjuntes que han quedat de decoració a l’entrada de l’escola.

1. Sandra

Gràcies per deixar-nos compartir un matí a l’escola amb tots els infants i mestres.
    Enhorabona per tota la feinada de La Mostra, ha quedat tot molt bonic ☺️