PORTES OBERTES – PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

Les portes obertes seran presencials demanant cita prèvia fent click a l’enllaç.

22 DE FEBRER ÚLTIM DIA PER APUNTAR-SE!

Les famílies que estigueu interessades en alguna plaça per a Educació Infantil (I3, I4 o I5) o per Educació Primària (1r a 6è) podeu venir a la visita que farem el dia 26 de febrer a les 17.30h.

En aquestes visites us explicarem el nostre projecte educatiu i us mostrarem alguns espais de l’escola. Perquè la visita sigui el més propera i profitosa, organitzarem diferents grups.

El dia 1 de març a les 15:15h farem una videoconferència per tractar els tràmits administratius que haureu de seguir durant el procés de preinscripció que començarà el dia 6 de març i finalitzarà el dia 20 del mateix mes.

PUBLICACIÓ OFERTA VACANTS INICIAL

En data 5 de març s’ha publicat l’oferta de vacants inicial.

Vacants inici de curs

PREINSCRIPCIÓ

BAREM PROVISIONAL

Avui 17/04/2024 es publica de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional.

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

Si no estàs d’acord amb la puntuació provisional, o detectes alguna errada o anomalia, pots presentar una reclamació del 17 al 22 d’abril amb aquest enllaç. https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/preinscriute/seguiment-sollicitud/llista-sollicituds-puntuacio/

També podeu presentar la reclamació a la secretaria de l’escola en el mateix període.

BAREM DESPRÉS DE LES RECLAMACIONS

Avui 25/04/2024 es publica la llista amb puntuació, després de resoltes les reclamacions.

INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM

LLISTA SOL·LICIUDS ORDENADES