Setmana de la Salut (abril 2024)

Durant la setmana passada es va celebrar la Setmana de la Salut.
Nosaltres, a l’escola, amb l’ajuda i la col·laboració de diferents famílies, els infants de tota l’escola van poder gaudir d’una visita a una ambulància i d’un taller de primers auxilis.
Els infants es van mostrar… Llegeix més»

Noves propostes al pati de primària

Arrel de les propostes dels delegats i delegades de l’escola on sol·licitaven més material al pati de primària per poder tenir més diversitat d’activitats en aquest espai de lleure. L’AFA i l’escola han aportat nou material distribuir en el pati de primària. D’aquesta manera. dilluns… Llegeix més»

La Natura i 2n A

Els nens i nenes de 2n A, han engegat l’hort de l’escola relacionat amb el
projecte de la seva aula “La Natura”.
Gràcies a la col·laboració d’algunes famílies l’hem pogut posar en marxa. Com
ja sabeu actualment no es pot regar degut a les restriccions, per això hem
mobilitzat… Llegeix més»

Resultats eleccions Consell Escolar novembre 23

Us informem dels resultats obtinguts en les eleccions del consell escolar del sector famílies:
Participació: 13,97%
Vots emesos: 69
Vots nuls: 0
Vots blancs: 0
Vots obtinguts de cada candidatura:
Antonio Álvarez Garcia: 13
Noelia Chico Raventós: 21
Christophe Degryse Meuleman: 50
Tomás Hernando Ponce: 31
Els nous representants al consell escolar són:
Christophe Degryse Meuleman
Tomás… Llegeix més»

Presentació candidatures Consell Escolar

Aquí us deixem informació de les 4 candidatures que es presenten a les properes eleccions del dia 21 de novembre.
Les votacions seran des de les 15.30 a les 18h.
RECORDEU PORTAR EL DNI PER PODER VOTAR!
(L’ordre de les candidatures està fet alfabèticament pel cognom)

Llegeix més»

Candidatures famílies al Consell escolar

Un cop verificades les candidatures de les famílies que s’han presentat a les eleccions del Consell Escolar, les persones candidates són:

• Antonio Álvarez García (pare de 2n)
  • Noelia Chico Raventós (mare de 5è)
  • Christophe Degryse Meuleman (pare de 6è, 4t i 1r)
  • Tomás Hernando Ponce (pare d’I4 i 1r)

Us… Llegeix més»

Cases del món. Projecte 3rA

Els infants de 3rA volen compartir amb tots i totes vosaltres un vídeo explicatiu del seu darrer projecte sobre els diferents habitatges típics en funció de cada país o continent.
El seu producte final ha estat el de construir amb material reciclat les cases típiques de… Llegeix més»

Agrupament d’ART (Cicle Inicial)

Cicle inicial ha organitzat l’agrupament d’art on els nens i les nenes de 1r i 2n han pogut expressar tota la seva creativitat i hem creat la nostra pròpia galeria d’art virtual.
Durant els agrupaments han pintat fantàstics dibuixos fent servir el cavallet, han creat amb… Llegeix més»