Xerrada adreçada a l’alumnat de Cicle Superior amb l’Andreu i la Carol

El passat 25 i 26 d’abril, l’Andreu (Cap de la Policia Local de Sant Climent) i la Carol (Educadora Social l’Ajuntament de Sant Climent) van venir a l’escola a fer una xerrada per fer conscients als infants de les diferents situacions que es poden trobar al carrer i de com poden actuar a resoldre conflictes que es puguin donar.

Els infants al carrer es poden trobar diferents situacions que no saben com gestionar o no saben si actualment ho fan bé o no. L’objectiu d’aquesta xerrada va ser donar eines i estratègies als infants per saber com actuar en aquestes situacions.

Des de l’escola volem donar les gràcies a l’Andreu i a la Carol per la seva col·laboració.