Reunió informativa sobre la necessitat de reduïr i reciclar el plàstic organitzada per l’alumnat de 6è

El passat dia 2 de maig l’alumnat de 6è va dur a terme una reunió informativa per les famílies. Amb l’objectiu de consienciar a tots i a totes sobre la URGENT necessitat de reduïr el consum de plàstic i reciclar millor.

Es va exposar l’afectació que el consum del plàstic provoca en animals, persones i en el nostre planeta en general. D’altra banda també es van proposar alternatives i solucions més sostenibles.

L’organització i realització va estar protagonitzada per l’alumnat.

Hem d’agrair l’assistència d’un gran nombre de famílies que van escoltar interessadament les propostes realitzades.

Us animem a reduïr, reciclar i reutilitzar tot el plàstic possible. El planeta i la nostra salut depenen en gran part de les nostres accions.

hdr