Noves propostes al pati de primària

Arrel de les propostes dels delegats i delegades de l’escola on sol·licitaven més material al pati de primària per poder tenir més diversitat d’activitats en aquest espai de lleure. L’AFA i l’escola han aportat nou material distribuir en el pati de primària. D’aquesta manera. dilluns 11 de març vam iniciar aquestes propostes al sorral (bitlles, petanca, carro per transportar el material,…), pista (raquetes de bàdminton, cordes per saltar,…), ping-pong i porxo (raquetes de ping-pong, cordes per fer telers a la tanca,…) i pati tranquil (carro de bibliopati, jocs de taula i jocs compartits gegants, capsa amb llibres,…). Adjuntem unes quantes imatges de l’acceptació d’aquestes propostes.

Agraïm la col·laboració de l’AFA en aquest projecte.