Informació canvi horari.

Benvolgudes famílies:

Ahir es va reunir el Consell Escolar per parlar sobre la proposta d’horari, amb el propòsit de consensuar el canvi, tal com hem fet sempre, informant prèviament al consell i a les famílies mitjançant el bloc de l’escola.

“Aquest curs, el professorat, presentem una proposta d’horari escolar que entra dintre dels paràmetres de la normativa que estableix la Generalitat per definir l’horari. Es presentarà a Consell Escolar buscant el consens perquè sigui aprovat per la Direcció dels Serveis Territorials d’Educació de la Generalitat.”.

Després d’haver escoltat totes les opinions es va arribar al consens de mantenir el mateix horari el curs vinent.

Vam acordar també crear una comissió mixta formada per representants dels diferents sectors de la comunitat educativa que, durant el proper curs, valori diferents alternatives i faci una proposta en relació a una possible modificació d’horari que sigui beneficiosa per a tothom i focalitzada en el benestar de les criatures.