Exposició: Dones i ciència

Aprofitant la commemoració del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència del passat dissabte 11 de febrer, hem volgut engegar una iniciativa per conèixer i visibilizar totes aquelles dones, properes, que tenen relació amb el món científic (biotecnologia, medicina, infermeria, biologia, química, física, informàtica, telecomunicacions, robòtica, enginyeria, astronomia, matemàtica,,…)

Amb la informació que ens han fet arribar diferents dones vinculades a la nostra comunitat educativa, hem muntat una exposició a l’entrada de l’escola. Aquesta, d’aquí un temps s’incorporarà com a una proposta de treball més al laboratori de l’escola.

Aquí us deixem unes quantes fotos:

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Tots i totes som Escola Sant Climent!