ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2023

El passat 30 d’agost es va publicar la Resolució EDU/3014/2023, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Això vol dir que, en el cas de les famílies, cal renovar dues de les quatre persones que formen part del consell escolar.

En la resolució esmentada s’estableix el calendari a seguir que en el cas de l’Escola queda concretat en la Convocatòria d’eleccions al consell escolar i és el següent:

• 31 d’octubre: publicació del cens de famílies al plafó d’anuncis de l’interior del centre (podreu demanar accedir al recinte per a consultar-lo de 9.30 a 10h i de 16 a 16.30h).
  • Del 3 al 7de novembre: període de reclamacions al cens electoral.
  • 6 de novembre a les 16h: sorteig component mesa electoral
  • 10 de novembre: constitució de la mesa electoral
  • 10 de novembre: últim dia per presentar candidatures. (Documentació a entregar)
  • 13 de novembre: publicació cens electoral definitiu.
  • 14 de novembre: proclamació de les diferents candidatures.
  • 16 de novembre: últim dia per fer la sol·licitud per a ser supervisor/a el dia de les eleccions (Documentació a entregar)
  • 21 de novembre: votacions de 15.30 a 18h a la biblioteca de l’escola. Recompte votació i publicació dels resultats.
  • 14 de desembre:  constitució del nou consell escolar.

Si voleu tenir més informació:

Per últim, animar-vos a participar d’aquest procés perquè l’Escola Sant Climent la construïm entre tots i totes!