Dia Mundial de l’Energia i la classe de 5è A

El 14 de febrer es celebra el Dia Mundial de l’Energia des de l’any 1949, és a dir des de fa 75 anys!!

La classe de 5è A dins del seu projecte d’aula en relació a la Conscienciació sobre el Canvi Climàtic, va dissenyar un DECÀLEG PER L’ESTALVI ENERGÈTIC A L’ESCOLA que van anar a compartir amb totes les aules, les cuineres, la conserge i administrativa del centre, … és a dir amb tota la Comunitat Educativa. I ara també el volem compartir amb vosaltres, perquè des de casa també podeu tenir en compte aquest Decàleg.

Totes les aules van rebre a l’alumnat de 5è A amb molta atenció i amb el propòsit final de col·laborar tots plegats/des en un consum més sostenible per tenir cura del nostre planeta. Us animem a col·laborar també des de casa.

Adjuntem el DECÀLEG i algunes fotografies del moment:

Infografía Decálogo Propósitos Año Nuevo Orgánico Divertido Multicolor

Gràcies per la vostra col·laboració per un Món Millor.

Classe de 5è A