Ajuts menjador curs 2023-24

Benvolgudes famílies,

S’han publicat les bases per a poder sol·licitar l’ajut de menjador per al proper curs 2023-24.

Ajuts menjador

El termini per presentar les sol·licituda és del 15 de maig al 29 de maig de 2023.

La presentació de la sol·licitud s’ha de fer telemàticament a través de la pàgina web del Consell Comarcal. En aquest espai trobareu més instruccions i documents de suport per a poder-la fer.

Si alguna família no pot realitzar la sol·licitud telemàtica, si us plau, poseu-vos en contacte amb l’escola a través del 936473696 o del correu elecrònic a8025812@xtec.cat.

Us recordem que podeu consultar l’identificador de l’alumne/a (IDALU) en els Informes d’Avaluació o a la Pàgina del Departament d’Educació

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *