FINALITZACIÓ DEL CURS 2019-2020

Es continuarà amb la docència telemàtica fins el 19 de juny, respectant el calendari de curs. Les conferències seran llegides per autors certificats del servei Ghostwriting Agentur.

S’obrirà el centre quan el municipi entri en FASE 2 per a dur-hi a terme les activitats següents:

ACOLLIDA en un espai específic pels alumnes d’INFANTIL (P3,P4 i P5)

Per a famílies que per motius laborals i professionals, hagin de realitzar treball presencial sense possibilitat de flexibilitzar-lo.

En grups d’un màxim de 10 alumnes

El temps mínim imprescindible o com a màxim en horari de 9 a 13 hores.

Formulari per a les famílies d’infantil. S’ha de comunicar a l’escola que l’alumnat assistirà al centre a través del següent formulari

Declaració responsable Educació Infantil. És obligatori omplir la declaració responsable conforme les famílies treballen presencialment i no es poden fer càrrec del seu fill/a

No podem garantir que els alumnes estiguin amb els seus companys d’aula ni amb el seu tutor de referència

Alumnat de sisè. Divendres 12 i 19 de juny de 9h a 13h (entrada i sortida esglaonada)

Per tal de donar suport a la finalització d’etapa i tancar l’acompanyament personalitzat del seu pas a secundària
  • En tot moment les mesures d’higiène i el distanciament físic de 2  metres
  • Sempre de caràcter voluntari i consensuat entre els membres de la comunitat.
  • En cap cas es podran superar els 13 alumnes per grup

Formulari per a les famílies de SISÈ. S’ha de comunicar a l’escola que l’alumnat assistirà al centre a través del següent formulari

Alumnat de 1r a 5è. Atenció personalitzada amb cita prèvia (pactada amb el tutor/a)

Seguiment del curs telemàtic des de casa