JOCS A EDUCACIÓ FÍSICA

Tot l’alumnat de l’escola des de primer fins a sisè hem treballat la unitat de JOCS.

Jocs populars, tradicionals, jocs del món, jocs d’interior, d’exterior, de córrer, d’estratègia, més tranquils i fins i tot els més grans, preparen jocs que s’inventen o busquen per internet i els han d’explicar a la resta dels companys i fer-los.

També hem fet jocs que els nens han preguntat als seus familiars de quan eren petits. També hem fet jocs de països com Marroc, Senegal, Bolívia, Equador, Nova Zelanda, Papua Nueva Guinea i d’altres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *