1R I 2N – GIMCANA

Avui hem fet una gimcana de final de curs molt divertida. Els nens i nenes de 6è han preparat diferents proves i activitats perquè tots poguéssim participar i passar una bona estona. Hem anat superant els reptes en equip, rient i gaudint molt de l’experiència. Ens ho hem passat molt bé i ha estat una manera fantàstica de celebrar el final de curs. Per acabar el matí, ens hem menjat un gelat ben fresquet que ens ha encantat a tots! 🍦😊

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut