Instal·lacions i funcionament

INSTAL·LACIONS

FUNCIONAMENT

Normes de convivència:

A l’escola s’han de complir una sèrie de normes per facilitar la convivència entre tothom. Saber conviure és l’eix fonamental de la societat i ens ajuda a gaudir de les relacions amb els altres.

Absències i puntualitat:

Les absències i faltes d’assistència han de ser justificades mitjançant un formulari que es troba a la direcció del centre.

Cap nen o nena podrà sortir de l’escola si abans no ha presentat una autorització signada pel pare, mare o tutors, o bé si aquests ho han comunicat al mestre/a.

Cal arribar puntual a l’escola. La falta de puntualitat ens perjudica a tots i totes.

Entrevistes:

Les entrevistes són dins l’horari de cada tutor. Les mestres convocaran a les famílies al llarg de tot el curs escolar.

Les entrevistes les poden demanar tant les famílies com les tutores.

El respecte als altres:

Les persones demostrem la nostra educació quan som capaes de respectar els altres.

Per conviure agradablement, tothom ha de procurar mantenir un tracte amable, cortès, educat i tranquil, entre companys i amb mestres i altres persones que treballen a l’escola.

Cura de les instal·lacions:

Entre tots hem de mantenir una escola neta i polida, ser respectuosos amb l’entorn reciclant i no embrutant.

Hàbits de treball:

És molt important estar atent i aprofitar el temps a classe: estudiar i fer els exercicis tant de l’escola com a casa.

Tots, famílies i mestres, hem de responsabilitzar al nen i nenes perquè portin diàriament el material que necessiten, així com els treballs que a casa hagi hagut de fer. Les famílies han de sentir-se responsables i col·laborador amb mestres i educados del comportament dels fills i filles dins ”escola.

Hàbits de classe:

Escolta i respecta el torn de paraula, així com l’opinió dels altres. Parla amb un to de veu adequat.

A la classe d’Educació Física és imprescindible que portis xandall i sabates esportives.

Entrades, sortides i pati:

Les entrades i sortides s’han de fer caminant, sense córrer ni donar empentes.

Una vegada al pati, l’alumnat no pot pujar a les classes sense anar acompanyat d’un mestre.

Els papers i altres embolcalls s’han de llençar a la paperera.

Sortides de l’escola:

Quan surtis de l’escola sigues respectuós amb les persones. Comporta’t amb correcció i sigues educat.

Els nens i nenes que no portin l’autorització no podran anar a la sortida.