Tot a punt per la XXXVI Mostra de Teatre i el III Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre

Demà dia 12 de maig i la setmana que ve (del 16 al 20) Sarral acull la XXXVI Mostra de Teatre a l’escola de la Conca de Barberà, i també la III edició del Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre.

Georefenciem la Conca de Barberà fent teatre és la nova dinamització del CRP de la comarca i pretén englobar el teatre a l’escola amb el coneixement del nostre entorn més proper a mà de l’alumnat del poble que acull la Mostra de Teatre.

La nostra escola, durant els darrers quatre cursos escolars, ha implementat el Programa d’Innovació Pedagògica Tecnologies Digitals per a l’Aprenentatge on s’ha dut a terme un treball comú a les diferents àrees curriculars -i amb tot l’alumnat de l’escola- amb l’objectiu d’assolir la competència digital, incentivant-ne la motivació a través de l’ús de tecnologies digitals, promoure’n les vocacions cientificotecnològiques, i també donar a conèixer les diverses vies d’integració de les tecnologies digitals a la comunitat educativa.

Així doncs, cada dia, i un cop finalitzada la representació teatral de cada escola, els i les alumnes de sisè de primària del nostre centre faran de guies turístics a la resta d’escoles per tal de donar a conèixer els indrets més representatius del nostre municipi mitjançant tot el treball implementat en el Programa d’Innovació ja esmentat.

Ens fa especial il·lusió compartir-vos el següent enllaç on hi podreu visualitzar tot el treball realitzat al llarg d’aquests darrers cursos: Vols conèixer Sarral? Escenari del MHM

Uns 200 alumnes de primària de les escoles de la Conca representaran les 13 obres de teatre entre els dies 12 i 20 de maig amb moltes ganes de compartir el treball realitzat durant el curs.

Un agraïment a l’AFA de l’escola, a l’Ajuntament de Sarral, a l’empresa Europastry, al CRP Conca de Barberà, al CdA dels Monestirs del Cister, al Consell Comarcal de la Conca de Barberà, a l’Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà i a la Diputació de Tarragona per tota l’organització, col·laboració i, alhora, per fer possible una nova edició.

Que comenci la funció! 🎭