Sortida al CosmoCaixa

Ahir, ben d’hora, tot l’alumnat de l’escola vam anar a Barcelona a visitar el Museu de la Ciència, el CosmoCaixa. Un museu interactiu que ens va permetre gaudir d’una jornada plena d’experiències.

Organitzats en diferents grups, vam poder endinsar-nos al Bosc Inundat on vam observar diverses espècies de flora i fauna de la selva amazònica. I vam veure la capibara!!

També vam aprendre moltes coses sobre l’origen i l’evolució dels dinosaures. L’alumnat d’educació infantil i de cicle inicial, mitjançant una visita guiada, vam conèixer espècies de dinosaures de la Patagònia i com diferenciar-los segons les seves característiques. L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior, visionant una pel.lícula 3D al planetari, vam descobrir les causes de la seva extinció.

Finalment, vam poder observar, manipular, experimentar…. amb la llum, l’electricitat, el pes, la força… tot estimulant la nostra curiositat i convertint-nos en científics per unes hores.