El sr Pep Tarragó assessora als alumnes de cicle superior de com fer la tanca de l’hort escolar

El passat dimarts 13 d’abril va venir a assessorar als alumnes de cicle superior de com fer la tanca de l’hort escolar el sr Pep Tarragó. Va presentar unes opcions que no s’havien valorat en les anteriors converses amb altres professionals . També va exposar alguns aspectes de la normativa que cal tenir presents quan fem alguna cosa en un recinte públic on hi ha nens i nenes de diferents edats.

Totes les explicacions i consells que s’han anat donat al llarg del procés de disseny de la tanca han estat molt interessants i esperem tenir i veure el resultat abans d’acabar aquest curs.