DEFC+DMAF

El passat dimecres 17 d’abril es va celebrar el Dia de L’Educació Física al Carrer (DEFC), aquest any el lema «Educació física i salut mental». També s’ha unit el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) amb el lema «Mou’te i viu feliç».

Per celebrar aquests dos dies tant importants per l’Educació Física, ens han proposat fer una sessió lúdica per conscienciar la importància que té aquesta àrea sobre la nostra salud mental: el respecte, acceptar-nos tal com som i acceptar als altres, saber les nostres limitacions i conèixer les dels altres,… és a dir, treballar l’ODS 3: SALUD I BENESTAR.

Avui divendres hem sortit tota l’escola a celebrar-ho amb una activitat lúdica: per classes hem rigut una estoneta i ens hem oblidat de tot el què ens envoltava.

Gràcies a tot l’alumnat i mestres!!!

#DEFC2024