El sr alcalde Santi Fornes i el sr regidor d’ensenyament Pau Moreno visiten als alumnes de sisè

El passat dimarts dia 23 de març, pel matí, el sr alcalde Santi  Fornes i el sr. Regidor d’ensenyament ,el sr Pau Moreno van acceptar la invitació que els alumnes de sisè els hi van fer.

Els alumnes de sisè estan contents per la resposta a la seva carta i per la visita que han rebut.

En la trobada, els nens i nenes van poder preguntar per allò que volien saber i per les millores del poble. Van preguntar per allò que els agradaria,com tenir un camp de futbol. També es va aprofitar la visita per donar les gràcies pel sauló que s’ha posat al pati que permet que puguin jugar sense forats i basalts d’aigua. També es va agrair l’ajuda a l’hort de l’escola i que es donés resposta a les porteries del refugi.

El sr alcalde i el sr regidor van convidar a que els fessin arribar aquelles coses que veiessin que caldria millorar. Els alumnes ja tenen clar a qui s’han d’adreçar i com s’han de dirigir les propostes que es facin.

Gràcies , una trobada enriquidora!