Visita del cuiner del restaurant “LA BALMA”

Aquest dilluns els alumnes de C.Superior han tingut l’oportunitat d’entrevistar  en Toni  i la Bibiana, cuiner i propietaris del restaurant ” LABALMA ” de Blanes.  Tots dos ens han explicat les seves trajectòries professionals i el que va ser implicar-se de ple en el món de la cuina a nivell professional. D’alta banda, també ens han informat dels diferents processos científics que es poden dur a terme en una cuina, com és el cas del punt d’ebullició, de solidificació, de la fermentació …entre d’altres. No podíem acabar l’entrevista sense preguntar per la seva participació en el programa ” Joc de cartes ” de TV3 emès aquest estiu, ja que van ser els guanyadors.

Els alumnes han gaudit molt d’aquesta visita.

Clika aquí per veure les imatges.