INFORMACIONS MENJADOR

El menjador de l’Escola Sa Forcanera està gestionat per l’empresa Hostesa.

Cada any inicien un projecte en el qual basen les activitats que es realitzen a la seva franja horària. Enguany el projecte principal es titula “Anem al mercat”. Al següent tríptic trobareu informació més concreta sobre aquesta proposta que intenta promoure el mercat com a lloc de trobada, que proporciona noves experiències i productes de proximitat amb una oferta més sostenible.

Els aliments no són transportats d’un càtering extern sinó que es cuinen al propi centre amb productes de qualitat, proximitat i de temporada. Els menús s’adapten personalment a aquells usuaris que pateixen intoleràncies o al·lèrgies alimentàries, així com opcions veganes. A més, es fomenta una alimentació saludable i equilibrada.

Per poder conèixer el menú, apuntar a l’alumnat a aquest servei diàriament o saber les activitats que es realitzen aquell dia, el servei de menjador disposa de l’aplicació ColeChef.

A les estones d’oci es realitzen activitats programades (joc dirigit, jocs de pilota -esportius i d’altres més dinàmics-, lectura, jocs de taula, manualitats, etc.) i també es deixen espais pel joc lliure.

No cal oblidar que és un bon moment per ensenyar hàbits d’higiene i que l’alumnat els segueix amb ajuda dels monitors/es del servei.

A l’estiu l’empresa disposa de casal de lleure per l’alumnat del centre.

Us deixem a continuació les dades de contacte:

Direcció: Córcega, 612 entlo, 08025 – Barcelona

Telèfon: 934551307