Hola famílies!

Recordeu que a partir de l’octubre tota comunicació amb les famílies serà via APP “comunicAPP Edu”. Per tant, és molt important que us la descarregueu ja. Si encara no ho heu fet, us recordo els passos a seguir.

Un cop la tenim descarregada…

1. Escriure el teu nom i cognoms (pare o mare de l’alumne).

2.En un desplegable cal seleccionar: Blanes-Escola Sa Forcanera.

3. Per tal de validar la propietat del número de telèfon mòbil, l’App demanarà un codi al moment de la instal·lació (que es rep per SMS).

Qualsevol problema, us ajudarem a secretaria.

Dibuixem la silueta del nostre cos (2n)

Una de les activitats que hem fet a l’àrea d’educació física aquests darrers dies amb els nens i nenes de 2n és la de dibuixar la silueta d’un company.

Organitzats en parelles s’han hagut de dibuixar. Hi han posat tota mena de detalls com les celles, les ungles i fins i tot si portaven arrecades o rellotges! Creativitat al poder!

Aquesta activitat ens ha servit per treballar les parts del cos i per acabar d’aprendre on tenim la dreta i l’esquerra i saber-ho projectar en un dibuix.

I el més important…s’ho han passat súper bé!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos!

PESCAPLÀSTIK

Els alumnes de Cicle Superior  han participat aquesta setmana en el Projecte Pescaplàstik, que s’ha portat a terme en el port de Blanes. Aquest projecte sorgeix de la història personal d’un pescador del Port de la Selva, en Vador, el qual  exerceix aquesta professió… Llegeix més»

Psico a P4

Benvolgudes famílies, aquí teniu un petit recull de fotos dels vostres fills i filles a l’aula de psico.

Com podreu veure s’ho passen pipa jugant amb tot el material i amb els jocs que proposem.

Espero que us agradin! Cliqueu a la foto per veure les imatges.

Aida

Dibuixem la silueta del nostre cos

Una de les activitats que hem fet a l’àrea d’educació física aquests darrers dies amb els nens i nenes de 3r és la de dibuixar la silueta d’un company.

I el més important…s’ho han passat súper bé!