Orientacions sobre la preinscripció en línia pel curs 2021-2022

PORTES OBERTES 2021

VOLS CONÈIXER L’ESCOLA SA FORCANERA?

Benvolgudes famílies  malauradament aquest curs no farem portes obertes degut a la situació sanitària que estem vivint.

Us deixem una visita virtual de la nostra escola perquè conegueu el nostre dia a dia i les nostres instal·lacions.

Properament anirem actualitzant la informació.

Si voleu informació més detallada no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic de l’escola b7008274@xtec.cat  o trucant al telèfon 972353629. Us atendrem amb molt de gust!

RACONS D’AMPLIACIÓ

A l’escola el curs passat vam iniciar tot un treball de racons d’ampliació. Aquests ens permeten adaptar-nos als ritmes de cada infant, ja que cadascú és únic i exclusiu. És un material pensat i creat per a què ho puguin fer autònomament i els poden… Llegeix més»

PROJECTE DEL NOSTRE NOM

Aquest mes de gener els/les pirates hem iniciat un nou projecte: el nostre nom.
A través del nostre nom estem realitzant un seguit d’activitats amb les quals estem descobrint noves coses, estem aprenent i ens estem divertint.
Hem descobert per què la nostra família va triar el… Llegeix més»

#100tifiques

El passat 11 de febrer va ser el Dia Internacional de la Nena i la Dona en la Ciència.
Simultàniament es van fer més de 400 xerrades, per part de científiques que estan portant a terme projectes, investigacions, estudis … arreu del món, en centres… Llegeix més»

CARNAVAL 2021

Hola famílies,
Aquest any hem celebrat un Carnaval diferent però l’hem gaudit igualment!
Durant la setmana hem seguit les consignes que el rei i les reines Carnestoltes ens van fer arribar. També hem celebrat dijous llarder menjant unes coques molt bones gràcies a la col·laboració de l’AMPA.… Llegeix més»

EL PIRATA DESPISTAT

Atenció famílies!!!!!
A les aules dels pirates estem rebent visites del “pirata despistat“. És un pirata que navega pel mar en busca de lletres i quan les troba en les porta a la classe.
Ens posem molt contents cada vegada que arriba a les nostres classes.
A continuació… Llegeix més»

ANGLÈS A P5

Benvolgudes famílies:
Aquest any a P5 estem treballant uns continguts  significatius pels alumnes, de manera que s’intenta motivar als nens i nenes a fer servir la llengua anglesa per comunicar-se a l’aula, no només amb el mestre, sinó també entre ells.
Fins ara hem treballat les emociones,… Llegeix més»