Ens visita un pare cuiner

Hola família,

avui els biòlegs i les biòlogues de cicle inicial hem tingut la sort de rebre la visita d’un cuiner, en Marco, pare d’una alumna de l’escola. En Marco és un gran xef que treballa a la cuina d’un hotel i ens ha fet una demostració on ha quedat palès que la ciència i la cuina van estretament lligades. Després de la seva artística demostració, li hem pogut fer un munt de preguntes que havíem preparat expressament per ell. D’aquesta manera hem après més curiositats de la seva feina i fins i tot ens ha dit quin era el seu secret per cuinar tan bé. Us convidem a mirar les imatges per tal que vieu tot el que hem après.

Moltes gràcies, Marco! Un plaer!

Activitat 5 / 27-Març-2020 / PROJECTE “EL CUINER” | Anselm Clavé