Apadrinem: Perquè diem “ANEM A PLAÇA” quan anem a comprar al mercat ?

MISSIÓ

Perquè algunes persones de la vila diuen “anem plaça” quan compren al mercat de fruites i verdures.

L’ alumnat de cinquè tenen al davant el repte de demostrar les vostres habilitats com a investigadors o detectius, heu de buscar informació de la història de Blanes i de la Plaça del mercat.

PENSO, M’INTERESSA, INVESTIGO

Els alumnes de cinquè han estat analitzant què saben sobre la història de la vida i de la plaça del mercat….. Volem aplicar aquest coneixement previ i relacionar-lo amb els nous coneixements, per tal de poder indagar o predir coneixements, comparar, associar, formular hipòtesi, investigar, buscar, etc.

Foto rutina de pensament….