#100tifiques

El passat 11 de febrer va ser el Dia Internacional de la Nena i la Dona en la Ciència.

Simultàniament es van fer més de 400 xerrades, per part de científiques que estan portant a terme projectes, investigacions, estudis … arreu del món, en centres educatius de tot Catalunya que van mobilitzar a milers d’alumnes de sisè de primària i primer d’ESO.

L’Escola Sa Forcanera va voler participar d’aquesta iniciativa organitzada per la “Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació” juntament amb “Barcelona Institute of Science and Technology”, per tal de fomentar les vocacions científiques i emprenedores entre les nostres alumnes.

Amb aquesta acció es pretén potenciar la connexió i interacció de científics amb els alumnes.  En el  nostre cas vam  tenir el plaer de conèixer la  científica  Selena Rodríguez Caraballo.   Al llarg de la videoconferència van descobrir com era, a que es dedica, quina és la seva tesis, com és el seu dia a dia, generant curiositats i acostant la ciència a nens i nenes.

Clica aquí per veure les imatges -> https://photos.app.goo.gl/C3vhkZLpgp9FxrJw7