ESPAI MENJADOR

SETMANA DEL JOC

Durant la setmana del 21 al 28 de maig, els nens i nenes van tenir l’oportunitat de participar en diferents jocs organitzats pels monitors: saltar a corda, salt de llargada, llançament, gimcana de patins, obstacles i per finalitzar la marató (activitat molt demanada pels nens). Els infants de P4 fins a 3r van dissenyar unes medalles i  els més grans es van fer les copes i les torxes.

INSCRIPCIONS AL SERVEI DE MENJADOR I ACOLLIDES 2017-2018

Per les inscripcions dels serveis de menjador i d´acollides pel proper curs, podeu passar per la finestra del menjador  del  1 de juny fins el 22 de juny i també el setembre a partir del dia 3, de 9 a 13h del matí. També el dia de la presentació de l’escola del curs 2018-2019, després de l’acte. Podeu trobar el full d´inscripció a la web de l´escola dins l´espai de Jocs i Taula.

REUNIÓ DE FAMÍLIES

El dimarts dia 4 de setembre a les 18:30h es farà una reunió informativa del servei de menjador, per a totes les famílies de l’escola que hi vulguin assistir. Jocs i Taula informarà sobre el funcionament i l’organització de l’estona del migdia a l’escola. Es farà a la biblioteca

Agraïm la confiança que dipositeu cada dia amb nosaltres, deixant que cuidem dels vostres fill/es durant l´hora del menjador i acollida.

Moltes gràcies i bones vacances!!!