20 de novembre dia internacional dels drets dels infants!!. Consell d’Infants 5è.

Hola a tothom,

Som els nens i nenes de 5è i aquest és el primer curs que formem part del Consell d’Infants; un espai on el conseller/a de cada classe poden opinar i aportar idees sobre el nostre poble a l’Ajuntament. Així que el primer pas, va ser escollir un/a representant de cada aula per tal que pogués compartir en aquestes reunions totes les nostres propostes i opinions. No va ser una tasca fàcil, però finalment escoltant els diferents escrits que va fer cada aspirant, vam valorar de forma conjunta qui era la persona que volíem que ens representés.

Volem que se’ns escolti, ja que nosaltres també formem part d’aquesta societat i tenim dret a opinar. Segur que la nostra imaginació i aportacions poden ajudar a millorar el nostre poble i món on vivim, així que treballem junts i alcem la veu per aconseguir-ho. Hem après a l’escola, que nosaltres com a nens i nenes, tenim uns drets i obligacions que s’han de respectar. Per tant, volem que la nostra veu arribi a tot arreu perquè tots els infants puguin gaudir d’aquests. El 20 de novembre és el dia internacional del drets dels infants, i per a celebrar-ho, hem volgut compartir amb vosaltres aquestes dues activitats que mostren la feina que hem fet a l’aula.

Clica per connectar la cançó XIULA Els drets dels infants https://youtu.be/1kU31Qljkgs

I ara a la vegada el nostre videoclip