Propostes Segon Cicle: setmana de l’11 al 15 de maig

Benvolgudes famílies,

Abans de comentar-vos les activitats per la propera setmana, us volem demanar que retorneu el més aviat possible l’autorització dels drets d’imatge.

En tenim molt poques i sabem que molts de vosaltres ho voleu validar però no heu trobat el moment.

Aviat començarem a mostrar activitats dels nens i les nenes i seria una llàstima que no puguin sortir per falta de l’autorització.

Autorització_Drets_Imatge

PROPOSTA SETMANAL (de l’11 al 15 de maig de 2020)

Com ja és habitual teniu dues tasques que fa tot l’alumnat:

• Dins/fora: Aquesta setmana us proposem fer una recerca sobre diferents dones i homes esportistes importants a nivell mundial. Dins_Fora_ Esportistes famosos
  • Grup de lectura: aquesta setmana us proposem que reflexioneu al voltant  de les idees que ens transmet la cançó “Gotta be patient” (activitat 3 d’aquesta setmana) i en parlarem la setmana del 18 de maig al Grup de lectura.

I d’aquestes quatre propostes n’haureu de triar dues. Recomanem als nois i noies de sisè fer-les totes quatre:

1. Matant mosquits: en aquesta proposta podràs conèixer millor un insecte que cada estiu ens visita i ens molesta. Faràs una petita recerca dels seus hàbits de vida, com es van expandint pel territori i què podem fer per evitar-ho.
  2. Imagina i …fes!: conèixer un gran escultor del segle XX  i aprendre fent com ell, fent les teves pròpies creacions. Pot ser un bon exercici per gaudir de la teva creativitat.
  3. Let’s sing a song: entenem i cantem la cançó “Gotta be patient” del grup Stay Homas i la comparem amb la versió de Michael Bublé.
  4. Fem un RAP: pensem unes frases, una lletra per un RAP fent servir alguna de les bases musicals que t’oferim
  5. Proposta CINEMA EN CURS: només per l’alumnat que fa aquest projecte anual

Matant mosquits

Imagina i fes!

Let’s sing a song!

Fem un RAP!!!

Cinema en curs

Abans de triar les activitats que voleu fer, ens agradaria que penséssiu i féssiu un balanç de totes les propostes que heu fet fins ara per a poder aconseguir un equilibri i no deixar de costat cap de les matèries que es treballen a partir de les activitats proposades.

Una vegada les tingueu clares, heu de clicar sobre els següents enllaços per a accedir al document on estan explicades de manera específica i individual.

CONFERÈNCIES:

Atès que la primera va ser una gran experiència, aquesta setmana tenim dues més:

• Lluc Pascual i Planas: La Vinya i el Vi. Dimarts, 12 de maig a les 16:00h
  • Gil Solà: El desembarcament de Normandia. Dimecres, 13 de maig a les 11:00h.

Via APP us passarem les dades d’accés.

Per últim, recordeu que quan feu una activitat ja la podeu enviar a l’e-mail:  segoncicleriera@gmail.com Millor fer-ho una per una i no esperar a tenir-les totes fetes. També recordeu posar el nom de l’alumne i el nivell (4t, 5è o 6è) a l’assumpte i el nom de la proposta.

Gràcies i endavant amb la feina!!!

Equip docent de Segon Cicle Riera de Ribes