L’alumnat de P3 ens encarreguem de les plantes de l’escola.

Elena la directora ens va proposar un dia a l’alumnat de P3 encarregar-nos de les plantes de l’escola i ens va encantar la idea, però, ens van sorgir moltes preguntes:
1: Què hem de fer per encarregar-nos de les plantes de l’escola?
2: Com es cuiden les plantes?
3: Quines plantes cal que plantem?
4: Quin material necessitem per plantar?
Havíem de buscar a un expert i ho vam tenir molt clar: Àlex el conserge!
Ens va explicar que a la tardor es poden plantar boixac (calèndules), margarides i bulbs.

Tot seguit vam anotar en un llençol el material que necessitem per plantar.

Quan vam tenir clar el material que necessitàvem vam trasplantar a les torretes de l’escola el Boixac seguint els següents passos:

COM ES PLANTEN ELS BULBS?
Ja havíem trasplantat el Boixac, però, com es planten els bulbs i quants hem de plantar?
En primer lloc visualitzem un vídeo moltes vegades per buscar informació: https://www.youtube.com/watch?v=uB73OVpyBYI

Parem atenció en quants bulbs hem de posar dins de la torreta (4), i ho anotem en un llençol perquè quedi constància.

A continuació en petit grup, pensem “quants bulbs podem donar als nens i nenes grans si només necessitem 4?”

Ja ho tenim clar. És hora de plantar! Posem la punteta del bulb cap amunt com ens diu el vídeo i reguem.

Finalment  portem a terme les produccions individuals que permeten a la mestra referent entendre en quin moment maduratiu està cada infant,