UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN… Una bona manera d’acomiadar-se- Generació 2006

La generació 2006 ja hem arribat al nostre últim curs escolar a la Riera.

Com és habitual a la nostra escola els de sisè ens acomiadem fent un viatge especial i inoblidable, un viatge que combina cultura i plaer.

Aquest any la nostra destinació ha estat a la Costa Blanca!!! Vam visitar la ciutat de València, Peníscola, les coves de la Vall d’Uixó, la ciutat de les Arts i les Ciències, el museu de les Falles…. i per acabar el nostre viatge de cinc dies ( sí, sí, cinc dies, ho heu llegit bé) gaudint amb els companys al parc d’atraccions de Costa Caribe i de PortAventura.

Des de principi de curs tan les famílies de sisè com tots nosaltres hem estat treballant per fer possible aquest viatge.

Aquest viatge ha estat possible gràcies a la col·laboració i l’esforç de les nostres famílies, organitzant diferents activitats per recaptar diners. Han estat mooooolts berenars de divendres, un “Quinto” per nadal, un vermut de Festa Major i la venta de llibres per Sant Jordi.

La nostra tasca ha estat diversa; des de la recollida de regals dels  comerços de Ribes pel Quinto, la participació en els berenars… fins a la creació d’un projecte personal del  viatge.

Volem aprofitar aquest espai públic per dir: MOLTES GRÀCIES!!! A tothom que heu col·laborat per fer-ho possible!! A totes  les famílies de l’escola, a l’equip de mestres i professionals que ens han donat la facilitat i els recursos necessaris per poder gaudir del nostre viatge de fi de curs de sisè.